Polityka Prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI 
Działając zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe zebrane zostaną w związku ze zgłoszoną przez Użytkownika Serwisu chęcią nawiązania współpracy w zakresie świadczenia usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami przed zawarciem umowy pośrednictwa.

Administrator Danych Osobowych. Administratorem danych osobowych Użytkowników Serwisu będących osobami fizycznymi jest Mirosław Treszczyński, prowadzący działaność pod nazwą firmy AXton Nieruchomości z siedzibą w 02-790 Warszawa , ul. Kazimierza Sotta Sokoła 15 lok.5. 

Dane kontaktowe w sprawie przetwarzania Danych Osobowych. W sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych prosimy skontaktować się z Administratorem: mailowo biuro@axton.pl.pl, pisemnie : Axton Nieruchomości Mirosław Treszczyński, ul. Kazimierza Sotta Sokoła 15 lok.5, Warszawa ( 02-790).
Dane Osobowe będą przetwarzane: * w celu lub w związku z nawiązaniem przez Pana/Panią kontaktu z Administratorem, zainteresowaniem ofertą Administratora lub zleceniem Administratorowi czynności pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, w tym zawarciem umowy pośrednictwa w obrocie nieruchomościami („Umowa”), w zakresie niezbędnym do odpowiedzi na kontakt, przedstawienia ofert, podjęcia czynności pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, w tym zawarcia i zapewnienia realizacji Umowy oraz rozpatrzenia ewentualnych reklamacji – podstawą prawną przetwarzania Danych Osobowych jest niezbędność przetwarzania do wykonania Umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem Umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); * w celach analitycznych, marketingu bezpośredniego oraz archiwalnych (dowodowych) dla zabezpieczenia Danych Osobowych na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, w tym w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających z Umowy lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania dla realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora art. 6 ust. 1 lit. f RODO); * w celu realizacji obowiązków publicznoprawnych ciążących na Administratorze (cele rachunkowe i podatkowe), jeżeli takie obowiązki wynikną – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
Przetwarzanie Danych przez Administratora. W związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą, Administrator zbiera i przetwarza dane osobowe zgodnie z właściwymi przepisami, w tym w szczególności z RODO, i przewidzianymi w nich zasadami przetwarzania danych. Administrator zapewnia przejrzystość przetwarzania danych, w szczególności zawsze informuje o przetwarzaniu danych w momencie ich zbierania, w tym o celu i podstawie prawnej przetwarzania – np. przy zawieraniu umowy lub świadczonych w związku z tą umową usług. Administrator zobowiązany jest do dbania, aby dane były zbierane tylko w zakresie niezbędnym do wskazanego celu i przetwarzane tylko przez okres, w jakim jest to niezbędne. Przetwarzając dane, Administrator zapewnia ich bezpieczeństwo i poufność oraz dostęp do informacji o tym przetwarzaniu dla osób, bezpośrednio zainteresowanych. Jeśli dojdzie, pomimo stosowanych środków bezpieczeństwa, do naruszenia ochrony danych osobowych np. „włamania na serwer, ich utrata), Administrator informuje o takim zdarzeniu osoby, których dane dotyczą, w sposób zgodny z przepisami. Bezpieczeństwo Danych Osobowych W celu zapewnienia poufności danych, Administrator wdrożył procedury umożliwiające dostęp do danych osobowych jedynie osobom upoważnionym i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Administrator stosuje rozwiązania organizacyjne i techniczne w celu rejestrowania i dokonywania operacji na danych osobowych tylko przez osoby uprawnione. Administrator podejmuje ponadto wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora. Administrator prowadzi na bieżąco analizę ryzyka i monitoruje adekwatność stosowanych zabezpieczeń danych do identyfikowanych zagrożeń. W razie konieczności, Administrator wdraża dodatkowe środki służące zwiększeniu bezpieczeństwa danych.
Okres przetwarzania Danych Osobowych. Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania oraz od wymagań przepisów prawnych, a także do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora.
Przysługują następujące prawa: dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
Źródło pozyskania danych osobowych Państwa dane osobowe otrzymaliśmy: * od Państwa w momencie skorzystania przez Państwa z formularza zapytania na naszej stronie internetowej, * od naszych zaufanych partnerów np. portale internetowe z ofertami nieruchomości, współpracujące z nami biura nieruchomości, * z ogólnodostępnych źródeł np. publiczne rejestry ewidencji działalności gospodarczej lub rejestr KRS, * od Państwa w momencie zawarcia z nami umowy na realizację usług.
Odbiorcami Państwa danych osobowych są podmioty z następujących kategorii: * zaufane biura nieruchomości, z którymi współpracujemy, * świadczące usługi: * księgowe, * informatyczne np. w zakresie prowadzenia strony internetowej i dostępu do systemu wspomagającego zarządzanie biurem nieruchomości (CRM), * windykacyjne, * obsługi telefonicznej i elektronicznej, * marketingowe, * notariusz, * instytucje upoważnione na podstawie przepisów prawa np. sądy i organy państwowe.
Przysługujące Państwu prawa. Mają Państwo prawo: * dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania (poprawiania, uzupełniani), ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia, * do przenoszenia danych osobowych, które nam Państwo dostarczyli oraz mają Państwo prawo przesłać te dane innemu administratorowi. Jeżeli jest to technicznie możliwe mają Państwo prawo żądać, aby dane osobowe zostały przesłane bezpośrednio przez nas innemu administratorowi, * do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza RODO.
Przekazywanie Danych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Dane Klienta nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, chyba, że obowiązek taki wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub jest związany z realizacją umowy zawartej z osobą zainteresowaną.

Zawartość Serwisu oraz nazwa domeny www.axton.pl podlega ochronie prawnej. Opisy, zdjęcia, pliki, skrypty, grafika itp. zaznaczone na stronie biura są własnością firmy: Axton Nieruchomości, reprezentowaną przez Mirosława Treszczyńskiego z siedzibą w Warszawa (02-790) ul.Kazimierza Sotta Sokoła 15 lok.5. Kopiowanie, rozpowszechnianie treści zawartych i zamieszczonych na stronie www.axton.pl jest zabronione bez zgody firmy Axton Nieruchomości.
Wyłączenie odpowiedzialności * Informacje zamieszczone na stronie www.axton.pl nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i innych właściwych przepisów prawnych.
Więcej informacji na temat Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) znajdziesz pod linkiem:

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679

 

Polityka plików cookies


Zarządzanie plikami „cookies”
Domyślne ustawienia przeglądarki internetowej zazwyczaj pozwalają na umieszczanie plików „cookies” w urządzeniu końcowym użytkownika. W zgodzie z art. 173 ust. 2 ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 21.12.2012 r., poz. 1445) pozostawienie takich ustawień przeglądarki po otrzymaniu informacji na temat plików „cookies” stosowanych w witrynie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na stosowanie plików „cookies” w witrynach internetowych.
Użytkownik może w każdej chwili zmienić domyślne ustawienia przeglądarki w celu uniknięcia zamieszczenia plików „cookies” na jego urządzeniu. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Proszę pamiętać, że usunięcie lub blokada plików „cookies” może wiązać się z tym, że niektóre sekcje naszych stron internetowych nie będą funkcjonowały poprawnie.
Gromadzenie innych danych
Na naszych serwerach możemy przechowywać także inne dane niż te, które pozyskujemy z wykorzystaniem plików cookies. Te dane to przede wszystkim adresy IP, z których użytkownicy przeglądają treści zamieszczone w naszym serwisie. Możemy przechowywać także czas nadejścia zapytania do naszego serwera, nazwę stacji roboczej użytkownika i informacje o tym, jakiej używa przeglądarki. Dodatkowo, jeśli użytkownik zostaje przekierowany na stronę internetową naszego serwisu z innej strony internetowej to możemy zbierać informację o adresie URL, z którego nastąpiło przekierowanie.
Wykorzystywanie danych
Zebrane dane przechowujemy przede wszystkim w celu zapewnienia możliwie najwyższej jakości administrowania serwisem. Ponadto służą nam one do sporządzania statystyk dotyczących sposobu korzystania przez użytkowników z naszego serwisu. Gromadzone dane nie są ujawniane osobom trzecim, za wyjątkiem upoważnionych przepisami prawa organów władzy publicznej.

Więcej informacji na temat plików cookies i podobnych technologii znajdziesz też pod linkiem 

http://wszystkoociasteczkach.pl/